بهترین های دنیای اینترنت




تاریخ: سه شنبه 18 مهر 1386برچسب:,
ارسال توسط aghi

برترین ها: باید یک فکر اساسی کنم و تا وقتی لاغر نشده‌ام، دیگر نمی‌خواهم از خانه بیرون بروم؛ چند وقت پیش یکی از دوستانم گفت که با قرص‌های لاغری در عرض 2 ماه 15 کیلو وزن کم کرده. فکر کنم من هم باید از همین قرص‌ها بخورم تا زود لاغر شوم و دیگر مجبور نباشم خودم را از کسی قایم کنم...»
 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 22 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi
برترین ها : 
این پسرها بیشتر از آنکه عاشق شما باشند، عاشق تجربه عشق و عاشقی هستند، بنابراین احتمال خیانت آنها چه پیش از ازدواج و چه پس از ازدواج زیاد است.


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 22 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi

هیچ راهی برای تقویت مستقیم خلاقیت وجود ندارد! تنها می‌توان از طریق فرایند‌های مربوط به نحوه تصمیم‌گیری و عبور از مراحل حل یک مسئله، میزان خلاقیت یک‌نفر را مشخص کرد. در این تست هم مشخص می‌شود که شما چگونه این مراحل گوناگون را در ذهنتان مدیریت می‌کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi


 اگر دختر خانمی از تمامی امتیازهای ضروری بی‌بهره و تنها پولدار بود، بهتر است به سراغ او نروید، چراکه برخی از این افراد همه چیز را با پول می‌سنجند، حتی ارزش انسان‌ها را.

ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi

برترین ها: گاهی اوقات مهم ترین مانع دستیابی ما به خواسته هایمان دقیقا جلوی چشمانمان است اما به آن بی توجهیم . شاید هم چون همیشه جلوی چشممان است نمی بینیمش. اگر از زاویه جدید نگاه کنیم به قول معروف یک شبه می توانیم ره صد ساله برویم.

در این گزارش شما را با 10 چیز که مانع 10 چیز دیگر است آشنا می کنیم:

ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi
یک پیرمرد بازنشسته، خانه جدیدی در نزدیکی یک دبیرستان خرید. یکی دو هفته اول همه چیز به خوبی و در آرامش پیش می رفت تا این که مدرسه ها باز شد. در اولین روز مدرسه، پس از تعطیلی کلاسها سه تا پسربچه در خیابان راه افتادند و در حالی که بلندبلند با هم حرف می زدند، هر چیزی که در خیابان افتاده بود را شوت می کردند و سروصداى عجیبی راه انداختند.این کار هر روز تکرار می شد و آسایش پیرمرد کاملاً مختل شده بود.این بود که تصمیم گرفت کاری بکند. روز بعد که مدرسه تعطیل شد، دنبال بچه ها رفت و آنها را صدا کرد و به آنها گفت: «بچه ها شما خیلی بامزه هستید

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 16 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi
به این تست شک نکنید. این آخرین و استانداردترین تست شخصیت شناسى است که این روزها در اروپا بین روانشناسان در جریان است. پاسخهایش هم اصلاً کار دشوارى نیست. کافى است کمى به خودتان رجوع کنید. یک کاغذ و قلم هم کنار دستتان باشد و جوابی را که انتخاب می کنید یادداشتکنید که بتوانید امتیازهایى که گرفته اید جمع بزنید. حاضرید؟ پس شروع کنید: ۱) چه موقع از روز بهترین و آرام ترین احساس را دارید؟ الف _ صبح، ب- عصر و غروب، ج _ شب ۲) معمولاً چگونه راه مى روید؟ الف _ نسبتاً سریع، با قدم هاى بلند، ب- نسبتاً سریع، با قدمهاى کوتاه ولى تند و پشت سر هم، ج _ آهسته تر، با سرى صاف روبرو، د _ آهسته و سربه زیر، ه- – خیلى آهسته ۳) وقتى با دیگران صحبت مى کنید؛ الف _ مى ایستید و دست به سینه حرف مى زنید، ب- دستها را در هم قلاب مى کنید، ج _ یک یا هر دو دست را در پهلو مى گذارید، د _ دست به شخصى که با او صحبت مى کنید، مى زنید، و ه-_ با گوش خود بازى مى کنید، به چانه تان دست مى زنید یا موهایتان را صاف مىکنید ۴) وقتى آرام هستید، چگونه مى نشینید؟ الف _ زانوها خم و پاها تقریباً کنار هم،

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 13 تير 1391برچسب:تست روانشناسی,
ارسال توسط aghi
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 131
بازدید ماه : 624
بازدید کل : 45102
تعداد مطالب : 369
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1