بهترین های دنیای اینترنت

برترین ها: به تصویر زیر دقت کنید.

خطای دید باور نکردنی! (22)
 
به نظر شما کدام یک از دو ساختمان موجود در عکس، نسبت به ساختمان دیگر به دوربین نزدیک تر است؟!

 




تاریخ: دو شنبه 9 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi




تاریخ: سه شنبه 18 مهر 1386برچسب:,
ارسال توسط aghi

هنرمند انگلیسی، کیت مک وایر، با استفاده از پر کبوتر مجسمه هایی را می سازد که مرز بین طبیعت و واقعیت را به چالش می کشند.

برترین ها :



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi

گربه جَوگیر!

اندکی تحمل فرمایید تا تصویر به طور کامل بارگزاری شود.




تاریخ: دو شنبه 25 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi
برترین ها : 
این پسرها بیشتر از آنکه عاشق شما باشند، عاشق تجربه عشق و عاشقی هستند، بنابراین احتمال خیانت آنها چه پیش از ازدواج و چه پس از ازدواج زیاد است.


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 22 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi

هیچ راهی برای تقویت مستقیم خلاقیت وجود ندارد! تنها می‌توان از طریق فرایند‌های مربوط به نحوه تصمیم‌گیری و عبور از مراحل حل یک مسئله، میزان خلاقیت یک‌نفر را مشخص کرد. در این تست هم مشخص می‌شود که شما چگونه این مراحل گوناگون را در ذهنتان مدیریت می‌کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi


 اگر دختر خانمی از تمامی امتیازهای ضروری بی‌بهره و تنها پولدار بود، بهتر است به سراغ او نروید، چراکه برخی از این افراد همه چیز را با پول می‌سنجند، حتی ارزش انسان‌ها را.

ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi
سرطان چیست؟ نحوه ی پیدایش سرطان و بدخیم شدن آن و انواع سرطان و علائم این بیماری،راه های پیشگیری و همه را در این مطلب مطالعه کنید.

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 16 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi
این یک مکالمه واقعی است. گفتگويي كه واقعاً روي فركانس اضطراري كشتيراني، روي كانال ۱۰۶ سواحل Finisterra Galicia ميان اسپانيايي‌ها و آمريكايي‌ها در ۱۶ اكتبر ۱۹۹۷ضبط شده‌است. اسپانيايي‌ها (با سر و صداي متن): A-853 با شما صحبت مي‌كند. لطفاً ۱۵درجه به جنوب بچرخيد تا از تصادف اجتناب كنيد. شما داريد مستقيماً به طرفما مي‌آييد. فاصله ۲۵گره دريايي. آمريكايي‌ها (با سر و صداي متن): مابه شما پيشنهاد مي‌كنيم ۱۵ درجه بهشمال بچرخيد تا با ما تصادف نكنيد. اسپانيايي‌ها: منفي. تكرار مي‌كنيم ۱۵درجه به جنوب بچرخيد تا تصادف نكنيد. آمريكايي‌ها (يك صداي ديگر): كاپيتانيك كشتي ايالات متحده آمريكا با شما صحبت مي‌كند. به شما اخطار مي‌كنيم۱۵ درجه بشمال بچرخيد تا تصادف نشود. اسپانيايي‌ها: اين پيشنهاد نه عملي است و نه مقرون به صرفه. به شما پيشنهاد مي‌كنيم ۱۵ درجه به جنوب بچرخيد تا با ما تصادف نكنيد. آمريكايي‌ها (با صداي عصباني): كاپيتان ريچارد جيمس هاوارد، فرمانده ناو هواپيمابر يو اس اس لينكلن با شما صحبت مي‌كند. ۲ رزم ناو، ۵ ناو منهدم كننده، ۴ ناوشكن، ۶زيردريايي و تعداد زيادي كشتي‌هاي پشتيباني ما را اسكورت مي‌كنند. به شما پيشنهاد نمي‌كنم، به شما دستورمي‌دهم راهتان را ۱۵ درجه به شمال عوض كنيد. در غير اينصورت مجبور هستيم اقدامات لازمي براي تضمين امنيت اين ناو اتخاذ كنيم. لطفاً بلافاصله اطاعت كنيد و از سر راه ما كنار رويد !!! اسپانيايي‌ها: خوآن مانوئل سالاس آلكانتارا با شما صحبت مي‌كند. ما دو نفر هستيم و يك سگ، ۲ وعده غذا، ۲ قوطي آبجو و يك قناري كه فعلاً خوابيده ما را اسكورت مي‌كنند. پشتيباني ما ايستگاه راديويي زنجيره ديال ده لاكورونيا و كانال ۱۰۶ اضطراري دريايي است. ما به هيچ طرفي نمي‌رويم زيرا ما روي زمين قرار داريم و در ساختمان فانوس دريايي A-853 Finisterra روي سواحل سنگي گاليسيا هستيم و هيچ تصوري هم نداريم كه اين چراغ دريايي در كدام سلسله مراتب از چراغ‌هاي دريايي اسپانيا قرار دارد. شما مي‌توانيد هر اقدامي كه به صلاحتان باشد را اتخاذ كنيد و هر غلطي كه مي‌خواهيدبكنيد تا امنيت كشتي كثافتتان را كه بزودي روي صخره‌ها متلاشي مي‌شود تضمين كنيد. بنابراين بازهم اصرار مي‌كنيم و به شما پيشنهاد مي‌كنيم عاقلانه‌ترين كار را بكنيد و راه خودتان را ۱۵ درجه جنوبي تغييردهيد تا از تصادف اجتناب كنيد! آمريكايي‌ها: آها! باشه! گرفتيم! ممنون


تاریخ: شنبه 20 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi

پنیر ساخته شده از شیر خر در حال حاضر در جهان گران ترین پنیر جهان است.

به گزارش برترین ها؛ پیش از این پنیر ساخته شده از شیر گاو هلندی گران ترین پنیر جهان بود، اما در حال حاضر هرکیلوگرم پنیری که از شیر خر ساخته می شود هزار یورو معادل 1255 دلار آمریکا است.

پنیری به این قیمت است که شیر آن از خر ساکن بلگراد، پایتخت صربستان است، چرا که به دلیل بالا بودن کیفیت آن مشتری زیادی دارند. 

 

مشاهده تصاویر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 18 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi
ارسال توسط aghi

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 13 خرداد 1391برچسب:تصاویر سه بعدی,
ارسال توسط aghi
ارسال توسط aghi

 

 برای دیدن تصاویر به ادامه مطلب رجوع کنین......



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 12 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi

 

برگرفته از روزنه 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 12 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 179
بازدید ماه : 1153
بازدید کل : 46261
تعداد مطالب : 369
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1