بهترین های دنیای اینترنت


ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 17 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi

دل بستن به الله باعث می شود یاری با ارزش و مهمی در زندگی داشته باشی و شانه های خسته از مشکلات و نامرادی های زمانه زندگی را به آن یکتای بی همتا تکیه دهی و از هیچ نامرادی و مشکلی نهراسی چون حامی با ارزشی همچو خدای رب العالمین داری و مرامی که الله دارد را دروجود هیچ تنابنده ای دراین این جهان نمی توان یافت خوشا به حال مخلوقی  که خالقی همچوالله تکیه گاهش باشد وازاو حمایت کند.

                                              ف.فتحی




تاریخ: 17 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط
سرطان چیست؟ نحوه ی پیدایش سرطان و بدخیم شدن آن و انواع سرطان و علائم این بیماری،راه های پیشگیری و همه را در این مطلب مطالعه کنید.

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 16 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi
اس ام اس تیر ۹۱ برای دیدن ا س ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب...
ارسال توسط aghi
Agricultural Simulator 2012 PC دانلود بازی Agricultural Simulator 2012 برای PC

|نسخه معتبر JAGUAR|

بازی Agricultural Simulator 2012 یک شبیه ساز کشاورزی روستایی است که به پلیر این امکان را میدهد تا تجربه ایی را کسب کنید که تا به حال با آشنا نبوده است، بازی شبیه ساز کشاورزی روستایی ۲۰۱۲ با دیگر شبیه ساز ها تفاوت های بسیاری دارد چرا که این شبیه ساز از آخرین امکانات کشاورزی که تا سال ۲۰۱۲ ساخته و روانه ی بازار شده است استفاده شده است و پلیر میتواند برای افزایش درآمد و برداشت محصول بیشتر از این امکانات استفاده کند. بازی از گرافیک بالایی نسبت به حجم پایینی که دارد برخوردار است و در بسیاری از موارد تمام اصول و قواعد طبیعی به چشم می آید.


منبع : http://mggames.rozblog.com]]>


تاریخ: جمعه 16 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi
Ice Age 4 Continental Drift PAL Wii دانلود بازی Ice Age 4 Continental Drift برای Wii

|نسخه معتبر WiiERD|

|بازی به صورت Region Free می باشد|

بعد از مدت ها و بدون خبر قبلی کمپانی بزرگ بازی ساز ACTIVISION قسمت جدید بازی عصر یخبندان را بعد از سال ها منتشر کرد، بازی انیمیشنی بسیار زیبا که کمتر کسی پیدا میشود که با آن آشنایی نداشته باشد. اولین قسمت این بازی زیبا بعد از دو سال از گذشت انتشار این انیمیشن منتشر شد که بازی خارقالعاده و زیبا بود که سبکی مختص به خود داشت. باید در نظر داشته باشیم که این قسمت از بازی این سبک مختص به خود را دارد و ماجرایی جدید را رقم میزند که پلیر در آن باید سعی در انجام ماموریت ها باشد تا به هدف برسد. بازی های مختلف المپیک در بازی به چشم می آید که با انجام هر کدام یک گام به هدف نزدیکتر میشوید. این بازی برای تمام کنسول ها منتشر شده است.


منبع : http://mggames.rozblog.com]]>


تاریخ: جمعه 16 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi
Spec Ops The Line PC BB دانلود بازی Spec Ops The Line برای PC|نسخه BlackBox

|نسخه کم حجم و معتبر BlackBox|

بعد از مدت ها انتظار به پایان رسید و بازی زیبای Spec Ops The Line منتشر شد، بازی که سراسر هیجان است و تجربه ایی فوق العاده برای پلیر رقم میزند، یک بازی سوم شخص شوتر که علاوه بر به کار گیری گرافیک بسیار بالا در این بازی بر روی صدا و امکانات صلاح ها و همچنین مواردی که در دیگر بازی های اکشن و شوتر تا به حال به آنها توجه نشده است با دقت کامل در بازی به کار گرفته شده است. بازی Spec Ops The Line یک بازی گروهی بسیار زیبا است که شما به همراه چند تن از سربازان همراه خود برای به پایان رساندن ماموریت ها و دست یافتن به هدف خود به خط دشمن نفوذ میکنید تا به آن دستیابید. یکی از نکات بسیار زیبای بازی غیر قابل پیش بینی بودن سوانح مبارزه است که پلیر بدون آنکه مطلع باشد و یا صدایی به گوش آید غافلگیر میشود و خود را در صحنه ی نبرد می یابد.


منبع : http://mggames.rozblog.com]]>


تاریخ: جمعه 16 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi
Le Tour de France 2012 XBOX360 دانلود بازی Le Tour de France 2012 برای XBOX360

|نسخه معتبر STRANGE|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

اگر تمایل دارید تا مسابقات رالی دوچرخه سواری را به صورت حرفه ایی تجربه کنید بازی Le Tour de France 2012 به شما این امکان را میدهد تا در کشور فرانسه با قهرمانان جهانی دوچرخه سواری در مراحل دشوار و پر پیچ و خم مسابقه دهید. بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز  است و به گفته ی سازنده بازی ترکیبی هیجان و آدرنالین است. پلیر در بازی باید توجه داشته باشد که این بازی به سادگی قابل انجام نیست و تعادل و مسابقات در این بازی به صورت حرفه ایی امکان پذیر است و طبق قوانین و مقررات خاص و فیزیک واقعی انجام میگیرد. بازی از گرافیک واقعاً بالا و گیم پلی بسیار عالی برخوردار است و کنترل کامل بازی را در اختیار گیمر می گذارد.


منبع : http://mggames.rozblog.com]]>


تاریخ: جمعه 16 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi
Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier PC bb دانلود بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Future Soldier برای PC|نسخه BlackBox

|نسخه معتبر و کم حجم BlackBox|

قسمت جدید بازی Tom Clancys Ghost Recon با عنوان سرباز آینده از کمپانی بزرگ UBISOFT منتشر شد، بازی که هواداران آن برای منتشر شدن آن لحظه شماری میکنند. در این قسمت از بازی همانند نسخه های قبلی یک سبک جدید و زیبا به کار رفته است و به صورت گروهی در بازی پلیر قرار دارد. هسته این بازی زیبا به صورت اختصاصی و با عنوان Recon است که سبک جدیدی را ارائه میکند. گرافیک بازی فوق العاده و گیم پلی آن بی نظیر است. موضوع بازی نیز انجام ماموریتی است که شما به عنوان یک سرباز ایالت متحده موظف به انجام آن هستید اما در این بین دوستان و هم گروهی های شما تحت فرمان شما هستند و در رسیدن به هدف شما را یاری میکنند، هیجان بازی واقعاً بالا است و تکنیک های جدیدی که در بازی به کار رفته است خارق العاده است و میتوان گفت کمپانی UBISOFT مثل همیشه یکی از زیباترین بازی های حال حاضر را ارئه کرده است. در این نسخه زبان های اضافه حذف شده اند و همچنین کیفیت فیلم های بازی پایین تر است.


منبع : http://mggames.rozblog.com]]>


تاریخ: جمعه 16 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi
Dead Island Game Of The Year Edition PC دانلود بازی Dead Island Game Of The Year Edition برای PC

|نسخه معتبر REVOLT|

بازی زیبای Dead Island که یکی از بازی های پر مخاطب در سبک زامبی است و طی مدت کوتاهی توانست پلیر های زیادی را به سمت خود سوق دهد و سبکی جدید را ارائه کند. بعد از مدت ها از گذشت نسخه های متعددی که از این بازی زیبا منتشر شده بود آخرین نسخه بازی به نام نسخه سال نیز برای کنسول محبوب XBOX360 و PC منتشر شد. این نسخه از بازی نیز در همان سبک نسخه های قبلی است و همچنین در همان موضوع اما با این تفاوت که مراحل بیشتر در بازی همچنین ابزار دفاعی و …. توسعه یافته و بازی پیچیده تر شده. نباید فراموش کرد که دشمنان شما نیز برای نابودی شما به صورت پیشرفته تر در این نسخه از بازی مطرح شده اند. بازی از گرافیک عالی و گیم پلی بسیار خوبی برخوردار است. این بازی زیبا را میتوانید به صورت رایگان با لینک مستقیم از وب سایت پارسی گیم دانلود کنید و لذت ببرید.


منبع : http://mggames.rozblog.com]]>


تاریخ: جمعه 16 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 1994
بازدید کل : 48332
تعداد مطالب : 369
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1