بهترین های دنیای اینترنت

وای به روزی که قلم شعله گیرد تر و خشک را با هم می سوزاند به کسی هم رحمی نمی کند چونکه حرمتش را پاس نداشته ایم و بجا و به شایسته از این خلقت آفریدگاری استفاده نکرده ایم چرا  این نعمت اللهی  را زیر سوال می بریم و جرمتش را پاس نمی داریم چرررررررررررررا.




تاریخ: جمعه 29 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی

 

عاشقت شدم ای خدای یکتای بی همتا

 

ز عشقت شدم بی تاب و توان و شیدا

 

فاصله نیفتد زمانی بین خالق و مخلوق

 

دائما مخلوق بینوا عشق ورزد معشوق





تاریخ: دو شنبه 25 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی

 

در کویر خراسان گوهری گرانقدر ی همچو امام رضا ع در حال درخشیدن است که درخشش همه را از راه دور و نزدیک به سوی خود می کشاند تا که در زیر نور دلبخشش دلهای خفته را بیدار و به نور الهی روشن شود

 

شهادت هشتمین اختر تابناک امامت امام رضا ع را به همه شیعیان جهان تسلیت می گویم

 




تاریخ: جمعه 22 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی

محمد مصطفی نگین رسالت الله است و الحق هم توانست انسانها ی گمراهی را با نور الهی اشنا سازد تا بتولنند خود را از جهل و نادانی نجات دهند و رهرو دستورات الهی شوند

 

رحلت جانسوز رسول اکرم محمد مصطفی و امام حسن مجتبی را به همه مسلمانان جهان تسلیت می گویم




تاریخ: پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی

 

تب یاد گیری عالم دانا انقدر بالا و بالا میرود تا به حد انفجار رسد و پوسته ی علمی را  شکافد و به همگان در جهان عرضه کند تا از کشف جدیدش هم خالقش از خلقتش راضی و خشنود شود و هم مخلوقات خدا از ان در زندگانی بهره برند.َ

 




تاریخ: سه شنبه 19 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی

اراده مومن مثل کوه استواریست که هیچ شیطانی نمی تواند با وسوسه های دلفریبش او را نیست و نابود سازد و مومن واقعی آنقدر آگاه و هوشیار است که نمی گذارد آن کوه محکم و استوار ایمانش را بی بنیان و سست سازد .




تاریخ: جمعه 15 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی

خواندن نماز روحها را  را از هر گونه زنگاری صیقل می دهد و قلبها را از همه غمهای عالم دور میسازد و به ادمی ارامش لذت بخشی  می دهد.




تاریخ: دو شنبه 11 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی

دلم می خواهد هرگز در باغ گناهکاری قدم ننهم تا که مبادا شیطان گولم زند و از آن میوه ی ممنوعه بخورم و از جاده ایمان و اراده وارد کویر خشک لم یزرع گناهکاری شوم و خود را تسلیم شیطان نمایم .



 




تاریخ: جمعه 8 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی

 

قلب مو من خدا پر از عشق و محبث به حق تعالی است و شب و روز با تضرع و ناله و زاری   سر سجاده ی عشق با خدایش راز و نیاز می کنذ و با دعاها یش از ان یکتای بی همتا می خواهد که معشوقش شود خدای رحیم انقدر کریم است که دست بنده اش را رد نکند و او را به خاطر قدر دانیش پاداشی نیکو همچو پذیرا شدن عشقش  رادهد و معشوقش شود .

 




تاریخ: چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی

طبیعت خدا سفره و خوان نعمتی است که حق تعالی بدون هیچ چشم داشتی در اختیار بندگانش قرار داده تا همگان از آن خوان نعمت بهره گیرند و حر متش را پاس دارند تا حق تعالی از آنها راضی و خشنود شود.




تاریخ: یک شنبه 3 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط خانوم فتحی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 128
بازدید ماه : 1102
بازدید کل : 46210
تعداد مطالب : 369
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1