بهترین های دنیای اینترنت

در کنار مهدی صاحب الزمان بودن بزرگترین شانسی است که آدمی در طول زندگیش تجربه می کند خوشا به حال مخلوفی که در زمان حیاتش مهدی موعود ظهور کند و چشمانش به جمال پر نور آن منجی بشریت روشن شود.




تاریخ: 15 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط

 باید اینو بگم که واقعا تاسف می خورم ما یک ملت مذهبی به سراغ بازیهایی برویم که در حد خودمون نیست برای مثال بازی COD یا Call OF Duty و برای آن سرور و ... هم میسازیم یادمه یه جا یه مقاله ای خوندم که به خاطر همین بازی یک نفر با تفنگ دقیق در خارج مردم رو میزد !! و دقیق میزد وسط سرشون وقتی ازش پرسیدن چطور گفت چون بازی COD رو بازی کرده.

ما تقاضا داریم که وزارت فرهنگ از ورود چنین بازیهایی جلوگیری نماید.

صبا




تاریخ: چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط

با کلید توبه می توان زنگدارترین قفل گناهانمان را باز کنیم توبه کنیم و با خدایمان عهد بندیم که دیگر گرد گناهی نمی گردیم تا که شیطان ملعون گولمان زند و ما را از راه راست به بیراهه وحشتناک گناه کشاند .

                                   ف.فتحی




تاریخ: 14 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط

 گناه آدمی را از جاده آدمیت منحرف می سازد و وارد گردابی متعفن می کند تا کم کم در آن غرق شوید و راه به جایی نداشته و نخواهید داشت.

                                  ف.فتحی




تاریخ: 14 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط

عشق خدا در بند بند وجود عاشق خدا رخنه نموده و ریشه دوانیده و هرگز از وجودش خارج نمی شود چون هر که عشق خدا را تجربه کند و لذتش را حس کند هرگز راضی نخواهد شد که از معشوقش الله فاصله گیرد و بینشان جدایی افتد

                             ف.فتحی 




تاریخ: 14 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط

زندگی گذر عمر آدمی است دمی می آید و دمی دیگر می رود پس بیایید از ثانیه ثانیه اش به نحو احسن بهره جوییم و نگذاریم مانند گلبرگهایی گلی پر پر شود.

                        * ف.فتحی ........ سمت خدا *




تاریخ: 14 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط
به این تست شک نکنید. این آخرین و استانداردترین تست شخصیت شناسى است که این روزها در اروپا بین روانشناسان در جریان است. پاسخهایش هم اصلاً کار دشوارى نیست. کافى است کمى به خودتان رجوع کنید. یک کاغذ و قلم هم کنار دستتان باشد و جوابی را که انتخاب می کنید یادداشتکنید که بتوانید امتیازهایى که گرفته اید جمع بزنید. حاضرید؟ پس شروع کنید: ۱) چه موقع از روز بهترین و آرام ترین احساس را دارید؟ الف _ صبح، ب- عصر و غروب، ج _ شب ۲) معمولاً چگونه راه مى روید؟ الف _ نسبتاً سریع، با قدم هاى بلند، ب- نسبتاً سریع، با قدمهاى کوتاه ولى تند و پشت سر هم، ج _ آهسته تر، با سرى صاف روبرو، د _ آهسته و سربه زیر، ه- – خیلى آهسته ۳) وقتى با دیگران صحبت مى کنید؛ الف _ مى ایستید و دست به سینه حرف مى زنید، ب- دستها را در هم قلاب مى کنید، ج _ یک یا هر دو دست را در پهلو مى گذارید، د _ دست به شخصى که با او صحبت مى کنید، مى زنید، و ه-_ با گوش خود بازى مى کنید، به چانه تان دست مى زنید یا موهایتان را صاف مىکنید ۴) وقتى آرام هستید، چگونه مى نشینید؟ الف _ زانوها خم و پاها تقریباً کنار هم،

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 13 تير 1391برچسب:تست روانشناسی,
ارسال توسط aghi
اون شب وقتی به خونه رسیدم دیدم همسرم مشغول آماده کردن شام است, دستشو گرفتم و گفتم: باید راجع به یک موضوعی باهات صحبت کنم. اون هم آروم نشست و منتظر شنیدن حرف های من شد. دوباره سایه رنجش و غم رو توی چشماش دیدم. اصلا نمی دونستم چه طوری باید بهش بگم, انگار دهنم باز نمی شد. هرطور بود باید بهش می گفتم و راجع به چیزی که ذهنم رو مشغول کرده بود, باهاش صحبت می کردم. موضوع اصلی این بود که من می خواستم از اون جدا بشم. بالاخره هرطور که بود موضوع رو پیش کشیدم, از من پرسید چرا؟! اما وقتی از جواب دادن طفره رفتم خشمگین شد و در حالی که از اتاق غذاخوری خارج می شد فریاد می زد: تو مرد نیستی اون شب دیگه هیچ صحبتی نکردیم و اون دایم گریه می کرد و مثل باران اشک می ریخت, می دونستم که می خواست بدونه که چه بلایی بر سر عشق مون اومده و چرا؟ اما...

ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 12 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط
ماموریت های فضایی چین مانند نمونه اخیر آن یعنی ارسال 3 فضانورد به فضا، حاکی از رشد بلندپروازی های این کشور دارد تا جاییکه با ورود به عرصه ماهواره های رصد زمین و سیستم های موقعیت یاب جهانی به رقابت با آمریکا بلند شده است.

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 2 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi
دانشمندان از قبل می‌دانستند که نیروی جاذبه تیتان، یکی از قمرهای زحل، پدیده‌هایی را روی حلقه‌های زحل ایجاد می‌کند، پدیده‌هایی مانند گلوله‌های برف. ولی ردیابی آنها پس از ایجاد بی‌نتیجه می‌ماند و این پدیده‌‌های جوی، به گونه‌ای اسرارآمیز ناپدید می‌شدند ادامه مطلب

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 2 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1987
بازدید کل : 48325
تعداد مطالب : 369
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1