بهترین های دنیای اینترنت

خبرگزاری مهر: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از معرفی تهران و ارومیه برای میزبانی مسابقات لیگ جهانی والیبال در سال 2013 از سوی کشورمان خبر داد.

علی ملااحمدی بعد از ظهر دوشنبه در چهارمین جلسه دبیران کمیته های برگزاری مسابقات قهرمانی والیبال جوانان آسیا در ارومیه با تبریک راهیابی تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان به جرگه 16 تیم برتر لیگ والیبال جهانی اظهار داشت: برای برگزاری لیگ جهانی در سال 2013 میلادی فدراسیون جهانی برای هر کشور دو شهر را در صورت میزبانی آن کشور در نظر گرفته است که ایران ابتدا تهران و سپس شهر زیبای ارومیه را برای کاندیدای برگزاری این تورنمنت جذاب و دیدنی معرفی کرده است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا در ارومیه و حضور 14 تیم آسیایی، البته با انصراف کویت و پاکستان از 16 تیم اعلام شده را باعث رونق اقتصاد، فرهنگ و ورزش استان عنوان کرد.

ملااحمدی نقش ارومیه در برگزاری مسابقات متعدد والیبال در رده های سنی مختلف ملی را در این شهر در ورود تیم ملی والیبال بزرگسالان به مسابقات لیگ جهانی برجسته خواند و تداوم این روند میزبانی ها را در رشته های دیگر از همکاران و دستگاه های اجرایی استان خواستار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، میزبانی این دوره از مسابقات والیبال را از نظر سخت افزاری بدون مشکل عنوان کرد و در خصوص کفپوش خریداری شده سالن 3000 نفری شهیدان آهندوست که در کشور نظیر آن یک نمونه بیشتر یافت نمی شود را دستور نصب آن بدلیل برگزاری پاره ای از مسابقات در این سالن را در اسرع وقت صادر کرد .

وی با اشاره به تجربه و پتانسیل بالای آذربایجان غربی در امر میزبانی اینگونه مسابقات ابراز امیدواری کرد خبر راهیابی تیم ملی والیبال جوانان ایران در جمع سه تیم راه یافته به لیگ جهانی والیبال جوانان را در پایان این تورنمنت از ورزشگاه زیبای 6 هزار نفری غدیر ارومیه به تمام نقاط جهان مخابره شود.

در پایان این جلسه دبیران کمیته های برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.  


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: دو شنبه 23 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط aghi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 122
بازدید هفته : 444
بازدید ماه : 933
بازدید کل : 46041
تعداد مطالب : 369
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1